Engineer | Requiem Gaming
Engineer
  • INSANE16
    INSANE16
    He did gods work.
    EngiTurtle
    EngiTurtle
    No
    I've gotta remake the PWRP Staff Sheet now.
    Blazing562
    Blazing562
    Yeah no
    Suggestion: Unban me from the discord ok?
    Krazee
    Krazee
    how did you get banned
    Engineer
    Engineer
    No fucking idea lmao
    delyrium
    delyrium
    @Krazee he 'impersonated' Aaron and it made me shit myself lol
    happy late birthday engineer 3 aquatic boogaloo
    Engineer
    Engineer
    Thanks Nig
    happy late birthday engi 2
    Engineer
    Engineer
    Thanks Turtle
    happy bd engineer
    Engineer
    Engineer
    Thanks Krazee
    Execute Order 66 Minge Patrol Initiate
    Engineer
    Engineer
    10-4, copy that
    */me calls the minge patrol
    Hey uh engi how are you
    Nachös
    Nachös
    kinda gey
    Engineer
    Engineer
    Oh hi Chronic, as you can see I don't play anymore here :P
    I unbanned you from discord
    INSANE16
    INSANE16
    Ok.
    Engineer
    Engineer
    Good
    SERIOUS ROLEPLAY??
    **intensifies wheeze images**
    INSANE16
    INSANE16
    It will die in a week lmao
    D
    delyrium
    you're both homosexuals, it's actually good.
    AzzA 2019
    AzzA 2019
    You severely fucked yourself by trying to blackmail me, you probably would've gotten you're rank back if you didn't try to do so.
    D
    delyrium
    leaking staff chat but whatever
    EngiTurtle
    EngiTurtle
    nein
    Engineer
    Engineer
    +Support
    The discord links are invalid. Make a new one, please permanent one, I would like to join to the Discord. Thank you.
    Krazee
    FranklinTheWanklin
    FranklinTheWanklin
    Still tells me its invalid :/
    Krazee
    Krazee
    Not sure then, sorry.
    L
    Lokachop
     
    Oh look I have 25 alerts I hope they are... oh someone just wasted time of his life spamming :dumb:.
    >Just perma ban who doesn't RP's.
    >*/it Kills the entire playerbase
    Why Gucci post got deleted w/o a reason?
    DaBest
    DaBest
    for causing controversy
    Engineer
    Engineer
    that's just retarded
    INSANE16
    INSANE16
    Like you then? /haha 4 20
    HeLlO!!! fReEnIs!1!
    doctor breenis
    doctor breenis
    freenis is my cousin, I am breenis
    greasy breads
    greasy breads
    s t o p n e c r o i n g
    Engineer
    Engineer
    Gucci Breads has been warned by Dell Sanchez: Rating me with :old:
    DaBest
    DaBest
    Scratch that, its 669 now.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…